Hodnocení obchodu
Děkujeme za kladnou recenzi a podporu naší práce.
Pře Vánoci je to potřeba.
CurePink
U zboží, které nebylo skladem, byla deklarována dodací lhůta 18 dní.
Je třeba uvedeným dodacím lhůtám věnovat pozornost!
Zboží již vyexpedováno. Bylo vyprodáno u dodavatele a muselo se na něj čekat. Děkujeme za recenzi a pochopení, že určité věci, jako přechodně vyprodání zboží neovlivníme.
CurePink
Nesolidní, nekomunikuje.
Má pro čtenáře recenzí význam informace, že se nám paní, po přeposlání informačních emailů omluvila?
ZA POSLEDNÍ TÝDEN Z 97% NA 81%. ASI ČESKÝ VIRUS A NEMOC JMÉNEM VÁNOCE....
A pořad dokola to stejné, trochu monotématické.
Co paní napsala, není, kulantně řečeno, pravda. Nebo je to minimálně zavádějící.
Aby si v tom mohla udělat jasno, odeslali jsme jí dneska kopie emailů, které jsme jí prokazatelně odeslali.
Jak to máme prokázat jiným čtenářům recenzí, nevíme.
A ani Heureka nám to neporadí a neumožní. Nemají potřebu to řešit, třeba možností obrázků s kopiemi dokumentů. To je „kouzlo“ takovýchto vylhaných recenzních „blábolů“.
Takový národní kolorit. Bez špetky zodpovědnosti ke druhé straně tuto ocenit.
Bez ohledu na reálná fakta, která nikoho nezajímají.
„Bylo to v televizi“ (chápejte napsáno na Heureka.cz), tak je to pravda.
Pokud si zákazník nečte emaily nebo je přehlédne, což paní do telefonu potvrdila,
tak je to problém. Bohužel na Heurece pouze pro nás...
Paní byl odeslán potvrzovací email ihned po realizaci objednávky 16.10.2017 s uvedenou dodací lhůtou 8.11.2017. Zboží máme skladem a dodali bychom jej 10.11.2017.
V E-SHOPU BYLA A JE U ZBOŽÍ UVEDENÁ DODACÍ LHŮTA.
S INFORMACÍ V POTVRZOVACÍM EMAILU, ŽE SE MŮŽE POSUNOUT.
Například z důvodu zdržení dopravce nebo státních svátků (třeba minulý týden v Německu, což je důvod posunutí termínu).
Úsměvné je to, že 5.11. dostala paní další email s informací rozesílanou všem zákazníkům
e-shopu, že dodávky mohou být z důvodů vytížení skladů dodavatelů nebo svátků o 7-10 dní opožděny. A ten prokazatelně četla, protože nám na něj odpovídala.
Ale už nebyla schopna posunutí vyřízení objednávky pochopit.
Každému zákazníkovi nabízíme možnost kdykoliv poslat dotazovací email. Na všechny odpovídáme.
Každý se k nám dovolá a může se o stavu objednávky informovat. Ani tuto možnost paní nevyužila, aby se informovala na stav objednávky, pokud jednotlivé dny pro ni hrají roli.
A na to, abychom si se zákazníky každý týden telefonovali, skutečně nemáme před Vánocemi kapacity.
Všichni lidé balí a expedují zboží. Pokud to někdo nechápe, nechť si to v nějakém e-shopu před Vánoci vyzkouší.
Každý zákazník e-shopu se může po přihlášení podívat na předpokládaný termín doručení zboží. To paní taky neučinila. Jinak by věděla, že její objednávku v následujících dvou dnech dodáme. Ano, s několikadenním posunutím termínu dodání.
Je to ale s ohledem na všechny informace, které jsme emailovou formou paní předali, skutečně v tuto roční dobu tak neobvyklé a neomluvitelné? Pokud ano, pokud skutečně vnímáme jako společnost poskytování služeb až takto, pak jsme opravdu nedoporučeníhodní. Protože takové služby doručení fakt na den přesně u zboží na objednávku garantovat nedokážeme.
TADY NENÍ ŘEČ O ZBOŽÍ, KTERÉ MÁME SKLADEM A ODESÍLÁME JEJ OKAMŽITĚ.
Popisuje se stav zajišťování zboží z celé Evropy a na objednávku zákazníka.
Nikoho nenutíme objednávat neskladové zboží a pak čekat:
Když jsem psal na podporu Heureky žádost o doporučení, jak se takovým polopravdám bránit, dostalo se nám pouze vágní a nic nedoporučující odpovědi.
TAKŽE SE HEUREKO PTÁM: KDY UMOŽNÍTE E-SHOPŮM ZOBRAZIT V REAKCÍCH NA RECENZE DOKLADY, KTERÉ PROKÁŽÍ, KDYŽ NE NEPRAVDY, TAK PSANÍ ZAVÁDĚJÍCH INFORMACÍ, KTERÉ OBCHODNÍKY POŠKOZUJÍ?
Zboží objednané 9.10. stále nedorazilo.Komunikace také nic.
Paní lže, protože dostala email, že objednávku vyřídíme po.7.11. 2017. Plus minimálně dva emaily, kde jsem uvedli, že se dodací lhůta může prodloužit s ohledem na vytížení zahraničních dodavatelů a dopravců.
Přesně kvůli takovým jednostranným lžím jsme od dnešních objednávek zastavili rozesílání Heureka dotazníků.
Jak se máme bránit? Jak Vám, kdo recenzi čtete, máme my, e-shop dokázat, že je to lež? Že pisatelka byla na dlouhou dodací lhůtu upozorněna.
TYHLE PŘEDVÁNOČNÍ NEURÓZY NETOLERANTNÍCH ČECHŮ UŽ JSOU FAKT K POSR...
Přejeme hezké Vánoce těm, kteří stojí na správné straně barikády. Uvědomte si, ale že druhá polovina, která se Vám o hezké Vánoce bude starat pravděpodobně přijde o nervy. Pracovníci v obchodech, velkoskladech, e-shopech, prodavači, dopravci, pošťáci..Je to tak správně? O tom jsou Vánoce?
David Štift majitel společnosti
Klamavá nabídka.
Klamná nabídka ve smyslu neschopnosti tolerovat vyprodání zboží u zahraničního dodavatele.
Zboží jsme nabízeli v dobré víře, že bude dodáno. Podle nabídky z katalogu britského výrobce.
Zákazník se asi domnívá, že je proveditelné a normální kontrolovat denně více jak 10 000 produktů 40 zahraničních výrobců, které ve velkoobchodním e-shopu nabízíme.
Já za sebe jenom doufám, že pisatel a všichni, kdo po nás požadují strojové, bezchybné a neomluvitelné výkony a zodpovědnost za evropské výrobce a distributory, jsou ve svých zaměstnáních taky tak strojoví, bezchybní a přesní.
Děkujeme za recenzi, protože byla poslední kapkou.
O další už nestojíme a rozesílání dotazníků Heurekou od 6.11.2017 zastavíme.
Spokojení zákazníci píšou recenze v naprostém nepoměru k těm nespokojeným.
A následně to vypadá, že jsem úplní diletanti.
Děláme v České republice distribuci pro značky jako Jack Daniel´s, Tour de France nebo licence FC Barcelona, Game Of Thrones, Harry Potter, Minecraft a mnohé další.
Na českém trhu působíme od roku 1992.
Na nedoporučeníhodnou firmu solidní vizitka.
A už nás nebaví, aby s námi cvičili zákazníci, kvůli občas vyprodanému zboží nebo nedodání zboží na den přesně.
A vrcholem je, když nás někdo "natře", protože řidič od PPL je lempl.
Bez špetky nadhledu a tolerance.
Pokud by si přečetli v e-shopu deklarované informace, kde na rizika upozorňujeme, a neobjednávali si neskladové zboží neotravovali by život sobě i nám.
Ale, kdo dneska čte? Za blbce jsme ve výsledku my.
Zvážíme, zda jako velkoobchod máme potřebu dál
v budoucnu nabízet koncovým zákazníkům zboží mimo náš sklad. Tedy s dodáním do 48 hodin.
Je totiž otázka, zda spokojenost jedněch může vyvážit hloupou kritiku druhých.
Zboží ze 40 katalogů našich evropských partnerů a výrobců, jsme až doposud chtěli zpřístupnit i koncovým zákazníkům.
A očekávali jsme jistou míru tolerance a pochopení, když se to občas nepodaří nebo opozdí.
Ale za poslední měsíc, dva, s ohledem na blížící se Vánoce, už je to pro nás fakt za hranou.
Raději půjdeme prodávat skladové zásoby na evropský Amazon.
A asi není náhoda, že se na celou Heureku vykašlala třeba
i Alza.cz
Ať se nakupující zákazníci v e-shopech nediví nabo nad výše uvedeným nepohoršují.
Nejprve si to v nějakém e-shopu vyzkoušejte, a pak možná budete psát recenze s větším respektem.
David Štift, více jak 25 let majitel společnosti, který ji i celou vybudoval.
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší práce.
Kontrastuje to s negativními názory lidí, kteří si neumějí přečíst v e-shopu uvedené informace o dodacích podmínkách, a za svoji nepozornost a neschopnost nás ještě kritizují.
Vaše recenze je pro nás povzbuzením do další práce.
Protože ty negativní recenze nám chuť prodávat koncovým zákazníkům spíše berou.
CurePink team
Ve všech emailech máme uvedeno, že uvedené dodací lhůty jsou ORIENTAČNÍ. Psát 4 pracovní dny po termínu, že jsme nedoporučeníhodní je buď nepochopení deklarovaných informací nebo nepochopení naší práce. Nad práci dopravců, pro které 4 dny není žádný problém a při dovozu ze Španělska obzvlášť. Znehodnocovat naší práci a snahu, navíc,pokud Vám zajišťujeme v Česku téměř nezajistitelný produkt je poněkud nekorektní.
Informován o stavu objednávky je zákazník automatickými emaily. S ohledem na to, že zboží bychom dodávali v tomto týdnu, nebyl důvod zákazníka kontaktovat.
PODZIM, BLÍŽÍ SE VÁNOCE A ZASE, JAKO KAŽDÝ ROK, RECENZE NA TÉMA DODACÍ LHŮTY.
KDO NECHCE ČEKAT A MÁ S DEKLAROVANÝMI TERMÍNY PROBLÉM, NECHŤ TEDY ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU NEOBJEDNÁVÁ!!!!
POKUD SI VŠAK ZÁKAZNÍCI ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU PŘESTO OBJEDNAJÍ, BUDEME RÁDI, KDYŽ BUDOU PRACOVAT S JISTOU MÍROU TOLERANCE A FLEXIBILITOU TERMÍNU. ZAJIŠŤUJEME ZBOŽÍ PO CELÉ EVROPĚ A NĚJAKÝ TEN DEN NAVÍC FAKT NEOVLIVNÍME. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
PŘECE JENOM SE NÁM KVŮLI NĚKOLIKA NEDOČKAVCŮM NECHCE PRO KONCOVÉ ZÁKAZNÍKY VYPÍNAT CELÝ E-SHOP NESKLADOVÝCH POLOŽEK A OMEZOVAT SE POUZE NA ZBOŽÍ SKLADEM. K ZAJIŠTĚNÍ DO VÁNOC JE DOSTATEK ČASU. A JESTLI DODÁME ZBOŽÍ O TÝDEN POZDĚJI, NAPŘÍKLAD Z DŮVODU VÝPADKU DOPRAVCE, SNAD LZE POCHOPIT A OMLUVIT. DĚKUJEME.
CurePink tým
Primárně jako velkoobchodní importní společnost (jasně deklarováno na Home on-line velkoobchodního shopu) importujeme zboží 40 firem ze 6 zemí Evropy pro obchodníky.
Koncovým zákazníkům dáváme možnost objednávat zboží s ohledem na možnost objednat i něco, co třeba jinde neseženou.
Dodací lhůty jsou u neskladových položek v e-shopu předem orientačně deklarovány. Zákazníci jsou na lhůty u neskladového zboží předem upozornění a následně opakovaně ve všech informačních a potvrzovacích emailech.
JE VOLBOU KAŽDÉHO, ZDA CHCE ČEKAT ČI NIKOLIV.
Stěžovat si na dlouhé lhůty, je v takovém případě, jako odstěhovat se na Saharu a být naštvaný, že neprší.
Nabídka pro koncové zákazníky je především v rámci skladových zásob s dodáním do 1-2 dnů.
Neskladové zboží je především elektronickým katalogem pro velkoobchodníky. Pokud si tedy na poptávaný sortiment koncový zákazník nechce počkat.
A pokud nechce, nechť raději neobjednává a následně nepíše kritické recenze vázající se k dlouhé dodací lhůtě.
Zbytečně to znehodnocuje naší práci.
My jsme slečnu nebo paní k objednání trička s cca třítýdenní dodací lhůtou skutečně nenutili.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Milé překvapení za rychlost
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Žádná
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Dobrá komunikace z obchodem a velmi rychlé vyřízení reklamace.
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
nevím
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Rychlé dodání objednaného zboží, dobrá přehlednost, výborná komunikace s obchodem. Mohu opravdu doporučit!!!
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým
Děkujeme za recenzi a ohodnocení naší snahy a práce.
CurePink tým