Hodnocení obchodu
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
spokojenost,doporučuji
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
velmi nespokojena, e-mailova komunikace na strašné úrovni, dělají ze zákazníka naprostého hlupáka
Takoví sobečtí zákazníci jsou skutečně k vzteku!
Celý prosinec pracují všichni zaměstnanci ve firmě 12 i více hodin denně, abychom uspokojili včas všechny odběratele. A když si chtějí zaměstnanci, jako většina lidí, po svátcích do Silvestra odpočinout, tak nás bude peskovat člověk, který si zboží objedná 23.12.2016 a očekává, že mu jej dodáme 27.12.2016. Neskutečné...
Vážená dámo. Hlupáka ze sebe děláte akorát Vy, když píšete takový komentář. Dokazuje totiž, že máte pravděpodobně problém s gramotností.
Home stránka našeho e-shopu obsahovala informaci, že máme od 22.12.2016 do 2.1.2017 zavřeno a zboží neexpedujeme. Je k zamyšlení, proč jste očekávala doručení v týdnu po Vánocích. Firemní dovolená znamená, že ani nekomunikujeme se zákazníky, protože prostě nepracujeme. Bylo Vám emailem v tomto smyslu odpovězeno 29.12.2016 v době osobního volna pracovníka zákaznického servisu. Dokonce dvakrát. Pokud ani toto nepochopíte a považujete to za špatnou komunikaci, tak je neštěstí, že jste si u nás vůbec něco objednala.
Pokud máte pocit, že bychom měli ihned po Vánocích opět pracovat, rádi Vám letos nabídneme brigádu, pokud máte pocit, že zaměstnanci e-shopu nemají právo na dovolenou. Jenom svým nekorektním komentářem znehodnocujete naši práci.
S ohledem na výše uvedené zákaznici Elišku Svojšovou ostatním e-shopům Nedoporučujeme.
David Štift ředitel společnosti
V eshopu jsem objevila školní batoh Minecraft pro syna. Za skvělou cenou a i před Vánocemi bylo vše rychle vyřízené.
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Přehledná nabídka sortimentu na internetových stránkách. Rychlá a bezproblémová komunikace. Zboží v perfektním stavu. Ochotná a milá obsluha při vyzvednutí zboží.
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Děkujeme za kladnou recenzi, platbu předem můžete využít pouze když si naše zboží objednáte přes Heureka.cz nebo na slevovém portále Slevomat a výdejní místo máme pouze v Ostravě.Táborecká za tým Curepink distribuce
Možná bych měl jiný názor kdyby vše proběhlo jak by mělo. Ovšem nahlásil jsem poškozené zboží. Obchod mi obratem potvrdil, že se omlouvají a že ještě ten den zboží odesílají (19.12.2016) ať poškozené pošlu zpět. Ovšem ani 23.12.2016 zboží nedorazilo. Byl to Vánoční dárek a tak jsem musel použít to původní. Naštěstí to bylo řešitelné svépomocí. Nevím ale jak by to dopadlo s jiným druhem výrobku u kterého bych si poradit nemohl...
------------------------------------
27. 12. 2016
Doplnění komentáře: Bylo mi oznámeno, že se zboží odesílá znovu a jelikož bylo před Vánoci myslel jsem si, že je to vstřícný krok od obchodníka. Zboží jsem měl v plánu odeslat jakmile by mi přišlo náhradní. Navíc možnost zaplatit zboží znovu mi nabídnuta nebyla. Pokud to někoho zajímá, komunikaci s reklamačním oddělením mohu doložit. Každopádně děkuji, tímto jste právě přišli o zákazníka.
Reakce na odpověď 27.12.2016: Nezlobte se, ale očekávat zaslání nového zboží, bez doručení poškozeného nebo očekávat, že Vám za jednu platbu pošleme druhé zboží zdarma, je skutečně hodně naivní představa.
Skutečně by nás zajímalo, jestli takto reklamace vyřizující e-shop v České republice existuje. Pokud ano, informujte nás.
David Štift ředitel společnosti
Pokud se k zákazníkovi dostane poškozené zboží, je to vždycky nešťastná situace, které se ale dá pochopitelně řešit. Šlo o během transportu dopravcem rozbitou skleněnou dózu/obal, ve které byla nezávadná kuchyňská zástěra. Tu zákazník nakonec použil a nevrátil k reklamaci.
Nešetrná manipulace dopravce nás mrzí, ale řešení reklamací má jasně daná pravidla a zákazník si je nemůže chtít ohýbat, jak se mu to hodí. A je poněkud úsměvné, když zákazník očekává odeslání nepoškozeného zboží, aniž by nám vrátil to poškozené. Byli bychom schopni odeslat nové zboží, pokud by zákazník včas poslal to poškozené zpět. Nebo by akceptoval druhou platbu a následné vrácení peněz, jakmile bychom dostali poškozené zboží zpět. Nic z toho neproběhlo. Skutečně, za jednu platbu dvakrát zboží neposíláme. O tom jsme emailem informovali. A chtěli bychom od zákazníka znát e-shop, kde to takto praktikují. Možná by se občas zákazníci internetových e-shopů měli poněkud více zamyslet, zda náhodou nejsou již jejich nesplněná přání za hranou korektních a splnitelných obchodních vztahů. Pokud nás někdo nedoporučí, protože mu zadarmo nepošleme další zboží, tak už je to skutečně zralé na internetovou osvětu. Curepink tým
doporučuji
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
super rychlé dodání, milé prodavačky, prostě radost nakupovat
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Značkové zboží. Má docela zajímavý sortiment.
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Opravdu dobrý výběr - jak v dodání, tak v komunikaci a zsk i v sortimentu zboží...
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Rychlé dodání, bezproblémový nákup.
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
- rychlost dodání zboží - doporučuji všem
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
pokud sháníte něco originálního,zde jste správně
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
široký sortiment za dobrý peníz
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce
Sháněla jsem konkrétní dárek pro manžela, ale nikde jsem nepochodila, dokonce jsem vyzkoušela několik internetových obchodů a až v Curepinku jsem uspěla a dokonce jsem měla výběr ze dvou nabídek.
Děkujeme za kladnou recenzi. Táborecká za tým Curepink distribuce