Hodnocení obchodu
doporučuji
obchod výborný,doprava zlepšit!!!!
Komplikace s dopravce nás mrzí, ale je to věc spolehlivosti a práce řidiče. Vždy je to o lidech a na ty mi nemáme vliv. Svěříme dopravní společnosti transport a dál už je to věcí jiné firmy, tedy DPD.
Mohu jen vřele doporučit i dalším zájemcům.
V žádném případě nedoporučuji.
BRÁNÍME SE LŽIVÝM RECENZÍM!
Jelikož nás už přestaly tyto lživě recenze bavit, začali jsme s vedením Heureky komunikovat a budeme u takto nepravdivých hodnocení žádat odstranění na základě doložení faktů pracovníkům Heureky.
Není možné, aby byla možnost psát jednostranně vyložené pohledy na věc, které se ne vždy zakládají na pravdě.
Fakta:
1,objednávka z 22.12.2014
2,Na stránkách deklarováno zavření firmy a přerušení provozu od 23.12. do 5.1.2015.
3. dodací lhůta zboží, které nebylo skladem 14 dní, začíná běžet od 5.1.2015, realizovat objednávku 22. nebo 23.12. z zahraničí je nesmysl.
4. 8.1 hovořila A DOVOLALA SE zákaznice paní Vroblové, které provedla na žádost zákaznice storno objednávky.
5. Nejsme si vědomi, že bychom obdrželki od zákaznice jakýkoliv email. Takže dokud dáma nedoloží kopii odeslaného emailu, kterou může poslat na email david.stift@curepink.cz POVAŽUJEME TOTO TVRZENÍ ZA LŽIVÉ.
KDYŽ JE NĚKDO TAK NESOUDNÝ, ŽE SI OBJEDNÁVÁ ZBOŽÍ 22.PROSINCE, TAK BY NEMĚL ALESPOŇ HANIT PRÁCI JINÝCH A PSÁT BEZTRESTNĚ LŽI NA VEŘEJNÉM FÓRU.
David Štift ředitel společnosti
Já teda tento obchod rozhodně DOPORUČUJI i přes všechny uvedené špatnosti. Třeba se pobávíte stejně jako já :-) Celý obchod stojí a padá na vedení.... Jestli chápete co tím chci říct... Operátoři skladu atd, nejsou přímo zodpovědní za nefunkčnost tohoto obchodu a naše špatná hodnocení nepatří eshopu, ale vedení....
A vedení = majitel na to: trvalo mi více než rok, než jsem pochopil, že tyhle blbosti na Heurece nemám číst a na nevděčné blbce nemáme vůbec reagovat.
Ale tady si to, s ohledem na podrobnou znalost vyřizování objednávky neodpustím.
Jenom litujeme toho, že jsme zákazníkovi ještě dva dny před Vánocemi vezli speciálně pro něj z obchodu zboží na výdejní místo a ztráceli jsme čas a energii s dalším nevděčným Čechem.
Relevantnost těchto hodnocení je, s ohledem na jednostrannost názoru a neznalost pozadí jednotlivých případů vyřizování objednávek, naprosto zavádějící. Viz naprosto protichůdné recenze.
JE POUZE NEŠTĚSTÍM TOHOTO FÓRA, ŽE PÁR HLOUPÝCH LIDÍ, KTEŘÍ NAPŘÍKLAD NEUMĚJÍ ČÍST DEKLAROVANÉ INFORMACE, NEBO NEDOKÁŽÍ PŘEVZÍT ZBOŽÍ, MŮŽE ZNEHODNOCOVAT PRÁCI JINÝCH LIDÍ NEBO SE JIM DÁ MOC OVLIVŇOVAT NÁZORY JINÝCH LIDÍ.
Tak trochu vývozní artikl zemí Českých.
David Štift ředitel a majitel importní a distribuční společnosti.
Super,naprostá spokojenost.
Děkujeme za pochvalu a reakci. Ve snůšce negativ - a pochopitelně v drtivé většině píšou pouze nespokojenci - oceňujeme, že jste vynaložila úsilí na pozitivní hodnocení.
Curepink zákaznické centrum
Děkujeme za pochvalu a reakci. Ve snůšce negativ - a pochopitelně v drtivé většině píšou pouze nespokojenci - oceňujeme, že jste vynaložila úsilí na pozitivní hodnocení.
Curepink zákaznické centrum
Děkujeme za kladnou, a tím pádem do další práce povzbuzující reakci.
Curepink zákaznické oddělení
Nedodržují podmínky nákupu, u zboží skladem garantují dodání 24/48 hodin od objednávky mě přišlo až za týden od objednávky, telefony nezvedají a na e-mail zareagovali až po týdnu. Pokud chcete/potřebujete zboží hned rozhodně nedoporučuji.
Nejprve k věci:
Ani nevíme zda máme chuť se omlouvat za třídenní opoždění odeslání.Ale trocha hořké ironie s nadhledem.
Nevděční a věčně nespokojení...Takoví jsme národ.
Zákazník si koupí zlevněné tričko za 199 Kč a ještě nedokážou pochopit, jak to vypadá v e-shopu v polovině prosince. Cvičit s námi kvůli dnům. Objednávku ze čtvrtka jsme odeslali v úterý (máme právo na víkend?) a furt je to málo. A to jsme v prosinci ve skladu dělali šestnáctky a na komunikaci se stovkami zákazníků prostě neměli kapacity. NEJSME INTERNETOVÍ SPECIALISTÉ, jsme distributoři a importéři a takové reakce nás fakt štvou.
A trocha odlehčení závěrem:
Takže Hujer, metelesku blesku, nespi, nejez a makej promě! Za 199 kaček se musíš přetrhnout! Hups....Nezlobte se ale více jsme v prosinci fakt, ale fakt nezvládli.
Já bych byl na místě zákaznice rád, že jsem dobře nakoupil kvalitní tričko z Anglie za levný peníz a se slevou.
Ne tak paní/slečna Nikola.
David Štift ředitel společnosti, kterou vybudoval před více než 20 lety a teď musím číst tohle.
Hezký den přeji.
Korektní a soudní zákazníci, prosím berte naše reakce s nadhledem. Trochu se tím bavíme, jelikož považujeme tyto reakce za hodně zavádějící a neobjektivní.
Počet recenzí je podle počtu expedicí za rok názorem cca 5% našich zákazníků. Ostatní bohužel recenze nevyplňují.
A spokojení zákazníci většinou nemají potřebu potřebu se rozepisovat.
Rozdílnost jednotlivých recenzí je skutečně k zamyšlení. Jedni nás vychvalují, druzí zatracují.
Tak nevím, jestli jsme schopní nebo neschopní a jak děláme svoji práci.
Děkujeme za pochopení.
VYZKOUŠEJTE NÁS A UDĚLEJTE SI NÁZOR SAMI A VLASTNÍ!
pohoda
Děkujeme za povzbuzující pochvalný názor.
Ve společnosti negativních reakcí některých, ne vždy objektivních nespokojenců to potěší.
Curepink zákaznické oddělení.
Jediný obchod, který měl zboží skladem, navíc bylo možné využít osobního převzetí v sousedním městě. Zboží mělo být dle podmínek dodáno do několika dní, nakonec bylo k dispozici ještě mnohem dříve (hned na druhý den). Jen bych uvítal, kdyby se dalo snáze dohledat, jak je to s osobním převzetím a kde přesně se stánek nachází (ideálně na všech stránkách, kde se o osobním převzetí mluví - takto někde se zmiňuje jedna informace, jinde zas další a člověk musí prolézt půlku webu, aby se dozvěděl všechny podrobnosti).
jsem zklamana,nikdo me nekontaktoval a zbozi mi nedoslo.
Je škoda, že se nepodařilo objednávku vyřídit, ale tak trochu jste šla svému zklamání naproti.
Objednávat 9. prosince zboží, které není skladem a má deklarovanou dodací lhůtu 14 dní...
Očekávat import ze Španělska (čepice Real Madrid) ve druhé polovině prosince) je už fakt nesmysl.
Omluvu připojujeme, ale víc udělat nemůžeme.
Curepink zákaznické centryum
Korektni, ale Šenková nereálnost zavřený Tuzex :-) Nedoporucil
Pro jistotu objednávejte pár měsíců dopředu. V tomto obchodě mají zajímavé věci, ale co naplat, když si objednáte ježíška a toho stále nemáte. Ani pořádně nevím, jestli to vůbec přijde, tak zda mám shánět něco jiného a nebo doufat, v což se mi moc nechce.
Z 8 (slovy osmi) věcí bylo 7 (slovy sedm) položek objednávky odesláno týden po objednání ještě v listopadu.
1 (slovy jedna) položka u zahraničního partnera vyprodána a nedodána.
PROSÍME, ČEMU V TÉTO RECENZI NEROZUMÍME?
Eshop naštěstí není prioritním zdrojem našeho obchodu.
Protože než takové nevděčné a neobjektivní zákazníky, tak to fakt raději žádné.
Po 15 letech provozování e-shopu jsme už zvyklý, přesto vždy a stále překvapení...
David Štift ředitel společnosti
pravděpodobně objednávku zruším, čekám na zboží měsíc ačkoli uvádí do 14 dnů skladem...
Děkujeme za negativní hodnocení.
ZBOŽÍ JSME 18.12.2014 ZÁKAZNICI ODESLALI.
S týdenním zpožděním oproti předpokládánému, nikoliv garantovanému termínu. V prosincovém chaosu docela velký nedostatek, který nelze omluvit ani pochopit.....
Curepink zákaznické oddělení.
Nic moc
U objednávaného zboží bylo uvedeno 'dodání 14 dní'. Protože bylo obtížné zboží v ČR sehnat, v poznámce k objednávce jsem obchod poprosil, aby mi potvrdil, zda informace o dodání do 14 dní platí, nebo ne. Pokud by neplatila, přál jsem si zrušení objednávky. Po pár dnech jsem stejnou prosbu poslal emailem. Bez reakce. Po sedmi dalších dnech jsem email poslal znovu ještě na jednu adresu. Mimochodem na telefon uvedený jako zákaznický servis se nebylo možné dovolat. Ani po odeslání druhého emailu mi od obchodu nepřišla odpověď, pouze mi jejich automatický systém oznámil, že má objednávka byla zrušena (zboží bylo vyprodáno) a z webu kompletně zmizela stránka s detailem zboží. Evidentně tedy emaily někdo alespoň čte. Obchod v žádném případě nedoporučuji kvůli mizerné komunikaci a (ne)jednání se zákazníkem. Kdybych býval zjistil informaci o vyprodání zboží dříve, mohl jsem je objednat ze zahraničí za mírně vyšší cenu a vše by se stihlo do Vánoc. Ani mi tolik nevadí nedostupnost zboží – chybná informace o dostupnosti a době dodání se může čas od času vyskytnout u každého eshopu. Naprosto mě však rozčílila nekomunikativnost ze strany obchodníka.
Vážený zákazníku.
Pochopitelně ani my nemáme radost, že jsme nemohli Vaší objednávku vyřídit. Ale objednávat kalendáře, které nabízíme od května, v prosinci, kdy už jsou mnohé vyprodány u vydavatelů v zahraničí, s sebou nese jistá rizika.
Co se týká (ne)komunikace: Stále a opakovaně V RECENZÍCH ZDŮRAZŇUJEME, ŽE NEJSME INTERNETOVÍ SPECIALISTÉ, jsme importéři, velkoobchod a distributoři. Takže v prosinci, kdy je největší nápor a ve skladu každá ruka potřebná, nejsme schopni individuálně zvedat denně stovky telefonátů nebo odpovídat na desítky emailů. Nemáme na to kapacitu.
Takže se omlouváme, pokud Vás to rozčílilo, ale rozumný člověk, který vnímá, co se v obchodní oblasti v prosinci děje, to pochopí a snad i omluví.
Měli jsme snahu Vám kalendář zajistit. Ale chápeme, že v zemích Českých se snaha neoceňuje a za vším je třeba hned hledat neschopnost a neochotu....
Curepink zákaznické centrum
Pokud Vám nevadí neustálé výmluvy, že jsou pouze zprostředkovatelé a nevadí Vám čekat měsíc na zboží, pak objednávejte.