Hodnocení obchodu
Obchod můžu jen doporučit . Zboží bylo dodáno v 100% kvalitě a rychle.
Doporučuji tento obchod, jelikož nabízí a sežene atraktivní zboží
V tomoto obchodě jsem objednala prvně. Zboží stále nedorazilo a po 3 pokusech o komunikaci přes e-mail a tel. jsem se nedočkala ani odpopvědi a tel.mi nikdo nebere.
Co dodat?!
Jak už si pomalu zvykáme, zákaznice nepíše tak úplně pravdu. Na email jsem odpovídal osobně a před pracovnice ve skladu tvrdí, že s ní telefonicky hovořila. Pravda je, že se dodávka trička z Anglie (zboží importujeme a jsme distributoři v ČR) o dva týdny zdržela. Pokud je to projev naprosté neschopnosti, tak jsme dál zákaznici nechtěli trápit a objednávku jsme ji zrušili. Může zkusit štěstí a oficíální tričko Judas Priest a Iron Maiden za 199 Kč a 499 Kč shánět u lepších prodejců.
A opět ZDŮRAZŇUJEME čtenářům recenzí! Jsem importéři a velkoobchodní distributoři. Ne internetoví specialisté. . Takže prosíme, aby se na nás obraceli zákazníci, kteří chtějí námi nabízené zboží, které nemohou sehnat v obchodech, ale chápou, že nefungujeme v režimech, jako internetoví specialisté. Bude se tak předcházet oboustrannému rozčarování. David Štift ředitel společnosti
Jedině u Vás seženu kalendář a proto ho využívám a každému, kdo je chce koupit, vřele doporučuji. Ještě jsem kupovala kalendáře Ferrari, ale ten jsem letos nenašla.
Kalendáře Ferrari budou do 14 dnů.
Děkujeme za Váš zájem o naše zboží.
Curepink zákaznické oddělení
Sami importujeme a děláme distribuci zboží od zahraničních producentů a výrobců.15 firem ze 4 zemí, pro které děláme v ČR distribuci a marketing.
Pracujeme s tisícovkami produktů.
Věříme, že soudný člověk pochopí, že není možné PRŮBĚŽNĚ kontrolovat v reálném čase stavy ve skladech u dodavatelů v cizině.
Alespoň ne při cenách zboží, které český zákazník vyžaduje,
ZDŮRAZŇUJEME čtenářům recenzí!
Jsem importéři a velkoobchodní distributoři. Ne internetoví specialisté. . Takže prosíme, aby se na nás obraceli zákazníci, kteří chtějí námi nabízené zboží, které nemohou sehnat v obchodech, ale chápou, že nefungujeme v režimech, jako internetoví specialisté. Bude se tak předcházet oboustrannému rozčarování. David Štift ředitel společnosti
rychlost, kvalita zboží odpovídá, celková spokojenost. Doporučuji.
Děkujeme za Váš zájem a názor.
Curepink zákaznické oddělení.
Osobně jsem s pánem dvakrát telefonicky komunikoval.
Speciálně pro něj jsme jeli do prodejny pro kšiltovku za 199 Kč, aby zákazník dostal zboží v potřebném termínu. A NEVSTŘÍCNOST PERSONÁLU? Ano, stojky na hlavě u byznysy, na kterém vyděláme 50 Kč fakt neděláme a nikdy dělat nebudeme. To už raději, až si takto uvažující zákazníci své "české" požadavky nechají vyřizovat jinde. Tohle už je fakt k nas...(naštvání). David Stift ředitel společnosti
I přes některé moje výhrady k tomuto obchodu a hlavně k přepravní společnosti DPD můžu tento obchod doporučit.
Zboží bylo skladem v našem prodejním stánku a dodávka se prodloužila o dobu, než jsme zboží dopravili do skladu.
DPD je za svoji práci odpovědna a bohužel není v našich možnostech jejich práci ovlivnit. Je to jako u všeho o lidech a konkrétních řidičích. Curepink zákaznické centrum
skuste uvidíte
Zákazník zkouší objednat raritní, unikátní a dneska už nedostupné CD z roku 2001 a je překvapený, když to nejde...Zkusili jsme jej sehnat, ale naše snaha byla vyložena jako neschopnost. Populární: za dobrotu na žebrotu. Takže pokud chcete objednávat raritky a nemáte pochopení nebo znalost trhu s hudebními nosiči, tak to raději ani nezkoušejte, jak pan David K píše.
Obchod je jako každý jiný, kvalita zboží je dobrá.
Zboží jsem dostala velice rychle, levně, pěkně zabalené a ve velmi slušné kvalitě.
Podle recenzí na obchod jsem měla strach zde nakoupit, ale řekla jsem si, že to risknu a klidně bych nakoupila znovu. Upřímně nechápu, jak může na tento obchod tolik špatných hodnocení. Rozhodně bych doporučila!
Dobrý den.
Děkujeme za kladné hodnocení a názor.
Jak opakovaně v odpovědích na recenze uvádíme. Spokojení zákazníci nemají potřebu psát recenze a zpravidla hodnocení nenapíši. A ti, kteří se mnohdy vlastní nepozorností a nečtením deklarovaných informací dostanou do situace nespokojenosti, využijí alespoň možnost nás pomluvit. Takže ještě jednou děkujeme A VŠECHNY SPOKOJENÉ ZÁKAZNÍKY OPAKOVANĚ PROSÍME O KLADNÁ HODNOCENÍ, ABY SE TA NEGATIVNÍ VYVÁŽILA. Curepink zákanické oddělení
Zklamaní
NÁŠ SHOP curepink.cz JE VÝHRADNĚ PRO GRAMOTNÉ ZÁKAZNÍKY, pro které je zřetelné označení Do vyprodání a Akce srozumitelnou informací, že nabídka platí POUZE DO VYPRODÁNÍ skladových zásob CENA JE PŘECHODNĚ SNÍŽENÁ.
Pokud je někdo natvrdlý a není schopen to pochopit, jsme smíření, že bude psát do hodnocení nesmysly. Jelikož jsme dovozci vybraného zboží a o výrobku máme docela přehled, dá se předpokládat, že vybrané zboží jinde nesežene. A my mu jej už nedodáme. Mimochodem objednal si balení tři párů licencovaných ponožek za cenu 99 Kč. Tedy jedny za 33 Kč. Má smysl dělat v Česku obchod? Musíme se ptát. A poskytovat servis takovým zákazníkům?
Takže prosíme pouze o zákazníky, kteří umějí číst poskytované informace. David Štift ředitel společnosti
Vstřícný přístup k zákazníkovi.
Děkujeme za kladnou recenzi a ocenění naší práce. Curepink zákaznické centrum
Ktomu se radši nebudu vyjadřovat!
Dvakrát zákazníka kurýrní služba DPD bezúspěšně kontaktovala telefonicky. Dvakrát se zásilka doručovala na udanou adresu, kde nebyl nikdo k zastižení. Takže s takovými zákazníky je to potom poněkud těžké....Uvedou adresu, na které nejsou k zastižení. Zákazníkovi posíláme emailem výpis DPD protokolu, jako důkaz. Takže spoluobčanovi děkujeme, že nás díky vlastní neorganizovanosti pohanil....Curepink zákaznické oddělení.
Děkujeme za kladnou recenzi. Nabídku CD nosičů jsme omezili, protože bychom díky podmínkách se zajišťováním takového CD sortimentu u dodavatelů měli ještě větší množství negativních recenzí jako máme nyní. Recenzí, které se generují z neochoty a neschopnosti ne vždy chytrého českého zákazníka vzít v úvazu problematiku obchodování se zbožím s celé Evropy. Děkujeme za pochopení. Curepink zákaznické oddělení.
doporučuji, kvalita,spolehlivost
Dobrý den, děkujeme za kladné hodnocení a Vaší objednávku. S ohledem na to, že většinou se chtějí rozepisovat pouze nespokojenci, většinou navíc neprávem, oceňujeme reakci i spokojených zákazníků. Curepink zákaznické centrum
S obchodem nejsem spokojená a další nákup budu dlouho zvažovat!
Vážená, objednala jste si 1 modrou shopping tašku a dvě růžové. Vše za výprodejovou cenu 39,- Kč s informací, že nabídka platí do vyprodání zásob. Odeslali jsme Vám dvě tašky, třetí již je vyprodána. Tak nepište nesmysly. A další nákup nemusíte vůbec zvažovat, protože, jsme Vaši registraci zablokovali. Chceme dodávat zboží pouze lidem, kteří vědí, co objednávají, vědí, za jakých podmínek to objednávají a naše nabídky respektují, stejně jako naši práci. Hezký den, přejeme. Ať Vám tašky za třicet kaček udělají radost. Takové prodeje jsou akorát na zlost a dělají více škody než užitku. SOUDNÝ ČLOVĚK SI SNAD NA TUTO RECENZI UDĚLÁ NÁZOR SÁM.
Je bezesporu zajímavé, že si zpravidla ztěžují ti, kteří chtějí nakupovat výprodejové zboží, nejlépe za v ceně do 100 Kč a jsou hrozně překvapení, že se zboží vyprodá.
Objednal jsem si dve polozky z nichz jedna byla na objednavku do 14 dni.Prodejce mi telefonicky zdelil,ze jiz zbozi neni k sehnani.Tak jsem si objednal dalsi dve polozky ve stejne hodnote s tim,ze tu z prvotni objednavky pridaji k teto objednavce.Ze je vse spatne jsem zjistil az kdyz u me byl pracovnik DPD a mel dva balicky a u kazdeho z nich jsem mel uhradit kupni cenu i dopravne...Tudiz jsem odmitl a vratil zpet.
Bohužel ve chvíli zákazníkovi DRUHÉ OBJEDNÁVKY už byla první zabalena a v expedici. Zákazník si doobjednal dvě TRIČKA Z VÝPRODEJE za 99 Kč a 199 Kč, které jsem mu obratem poslali. Situace se pochopitelně dala dodatečně řešit, když v rámci automatického systému expedice nemuselo být účtováno jedno dopravné. I když v Obchodních podmínkách jasně uvádíme, že u zlevněného a výprodejového zboží neúčtování dopravného neplatí. Nepřijde nám zrovna fér psát takové recenze....Docela to bere chuť dělat e-shop pro koncové zákazníky a nabízí se, zda se fakt nevěnovat pouze naši hlavní činnosti importu, exportu a velkoobchodu. Český zákazník je občas docela nesoudný. Další chytrák, který nakupuje za stovku dvě a čeká servis, jako by nakupoval foťák na Alza.cz. Při vší úctě k našim zákazníkům, někteří by si měli uvědomit, co mohou za svých 99 Kč požadovat.....
doporucila mi vas moje dcera
Děkujeme za kladné hodnocení, které nás povzbuzuje v další práci. Protože podle nespokojených reakcí některých frustrovaných spoluobčanů vypadáme jako úplně neschopní hlupáci. Curepink zákaznické centrum