Hodnocení obchodu
Určitě zajímavý...
Bohužel, špatné kliknutí už se nám automaticky projeví v negativním hodnocení a nejde to opravit. Nevadí stalo se...
K poštovnému a balnému píšeme: pouze přeúčtováváme skutečné náklady s expedicí. Pokud jiné obchody dopravné dotují ze zisku, je to jejich volba snižování vlastního profitu. Ale pokud se snažíme zákazníkům zajišťovat rarity z celého světa, které sami importujeme, tak si odměnu v odpovídající výši zasloužíme.
Obchod bych doporučila
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
Myslím, že si většina zde něco najde, co se mu bude líbit. Mohu jen doporučit
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
POKUD JE ZÁKAZNICE PŘI OBJEDNÁVÁNÍ NEPOZORNÁ A NEČTE SI NAŠE EMAILY, TAK PAK JE SMUTNÉ, ŽE SVOJI NEPRAVDIVOU REAKCÍ ZNEHODNOCUJE NAŠI PRÁCI.
Vážená paní si 11.3.2013 objednala importní, raritní sběratelské CD, které není nabízeno žádným z českých distributorů a importovali jsme jej z Německa.
V době objednávky nebylo zboží skladem a uvedená dodací lhůta byla a je 21 dní od objednání.
Zboží jsme odeslali 22.3.2013. Tedy ještě před termínem vyřízení.
Co se týká komunikace. Pravidelně odesíláme zákazníkům emaily na email, který uvedenou v registraci. Potvrzovací email byl zaslán také při realizaci objednávky z e-shopu.
O zákazníky, kteří nevěnují pozornost deklarovaným informacím a pak píši nesmyslné recenze nestojíme.
David Štift ředitel společnosti
Dobře jsem tady nakoupila
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
Problematiku karet budeme v letošním roce řešit.
Jelikož zákazníci často kombinovali zboží, které nebylo skladem a nemuselo být vždy na 100% doručeno, bylo by nekorektní od nich předem vybírat peníze.
Nyní jsme zřídili sekci POUZE SKLADEM a tam už na zprovoznění placení kartami pracujeme. Zboží, které bude skladem k okamžitému dodání takto platit půjde.
Trochu nechápeme, proč zákaznice není spokojena s komunikací obchodu. Emaily odesíláme jak při realizaci objednávky, tak při odesílání. Pokud není zákazník spokojen, měl by také uvádět, co by si představoval zlepšit.
A totéž platí o dodací lhůtě. Objednávku z 10.3 jsme zabalili 11.3.2013. A že si zákaznice vybrala Českou poštu, která je pomalejší než DPD služba, která doručuje do 24 hodin je její volba. MY NA TOTO PRODLOUŽENÍ DODACÍ LHŮTY PŘI VOLBĚ ČESKÉ POŠTY V E-SHOPU I PŘI REALIZACI OBJEDNÁVKY UPOZORŇUJEME!
David Štift ředitel společnosti
rychlost, spolehlivost
Děkujeme za pozitivní hodnocení našeho e-shopu.
solidní internetový obchod
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu. Curepink zákaznické oddělení.
Budeme rádi, když nám zákazník napíše, co se mu na novém provedení stránek nelíbí.
K přehrávání jednoduché ekonomické vyjádření.
Poměr cena/výkon s ohledem na prodeje hudby v ČR je už dneska naprosto neefektivní.
Mám první zkušenost - nevím
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu. Curepink zákaznické oddělení
je to skvělý obchod, jenom se mi špatně orientovalo na stránkách... ale jinak můžu jenom doporučit!
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu. Curepink zákaznické oddělení.
Pěkný přehled zboží,skvělá komunikace,všem doporučuji.Zdena
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu. Curepink zákaznické oddělení.
Zákazník, objednávající si raritní a sběratelská CD například alb ze 70. let (což uvádí i jako přednost) by měl současně akceptovat delší dodací lhůty, abychom výrobky mohli v různých zemích Evropy zajistit. Zboží si sami importujeme a to žádá svůj čas. Věřím, že nikdo se sběratelů není tak nesoudný, aby chtěl po nás držet skladem CD z hudbou starou dvacet nebo třicet let.
Děkujeme za kladné hodnocení našeho e-shopu. Team Curepink
přehledný obchod se slušným sortimentem a ochotnými zaměstnanci
Děkujeme za reakci. Za problémy s křehkými obaly se omlouváme, ale způsob, jakým se zbožím zacházejí dopravci moc neumíme ovlivnit a železobetonová krabička by zase byla moc drahá.. :-) Pochopitelně se s některou další objednávkou dají zaslat prázdné obaly. Curepink zákaznické centrum
Spokojenost s prvním nákupem :-)
vybrala bych radsi jiny obchod. je jich an vyber hodne takze tenhle ne.
Zákaznice vybrala titul, který byl v detailu produktu označen jako RIZIKOVÝ, TADY BEZ ZÁRUKY DODÁNÍ. U položek, u nich nemáme možnost ověřovat stále a opakovaně dostupnost (objednávka byla na individuální import z Holandska) takto zboží v našem e-shopu označujeme. Informaci o nedostupnosti jsme dostali AŽ PO REALIZACI NAŠÍ OBJEDNÁVKY. S ohledem na stále se zhoršující podmínky v obchodování s CD by už zákazníci mohli být tolerantnější u raritních a historických nahrávek jako je CD z roku 1999. A situace se bude ještě zhoršovat. Prodejců CD je skutečně hodně požadované album zákaznice ale nenabízí žádný. MY SE ALESPOŇ POKUSILI JEJ ZAJISTIT. Ale rozumím zákaznici, že se to těžko chápe. Pokud by byla možnost sehnat v jiném e-shopu, kritické hodnocení by bylo možná pochopitelnější, jelikož by to poukazovalo na naší neschopnost CD zajistit. Takto tomu moc nerozumíme.
Děkujeme za názor. Zvážíme, zda alespoň pokusu pro zajišťování rarit nebude lepší všechno zrušit, ať si rarity zkoušejí sběratelé zajišťovat, kde chtějí...(ironie). Omlouváme se, že jsme nemohli uspokojit Váš zájem.
David Štift ředitel společnosti
Děkujeme za kladné hodnocení.
Děkujeme za hodnocení.
SPOKOJENOST
Děkujeme za kladné hodnocení.
vše o.k