Hodnocení obchodu
Jsem naprosto spokojená, zboží došlo ještě před sjednaným termínem a to i přesto, že v momentě objednávky nebylo na skladě. Moc děkuji
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Přijde nám hodně neférové dát nám 80% a současně napsat, že nejsme doporučení hodní.
Až to vypadá, že zákaznice vůbec neví co a jak vlastně hodnotit.
Typický nedostatek recenzí Heureky.cz Lidi mají v rukou nástroj někoho dehonestovat, aniž by sním dokázali pracovat.
Podivovat se 16. prosince, dva dny před uzavřením expedice, skutečnosti, že se zboží vyprodalo zákazníkům,
kteří si jej objednali dříve, už je skoro dětinské.
Uvedených několik dní o objednání po poskytnutí informace je 48 hodin, tedy doba, deklarovaná v e-shopu jako doba dodání zboží.
Pracujeme rychleji než většina dobře placených státních úředníků a orgánů.
Takže se těšíme, až bude zřízen třeba portál Ověřeno občany. Zda by i zde byla slečna/paní tak kritická.
Jistá míra rozumné tolerance by určitě nebyla od věci.
Otevřeně napíšeme, že nevíme, jak se s takovými zákazníky vypořádat a jaké služby bychom vlastně měli ještě poskytovat.
CurePink tým
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Vše proběhlo bez problémů, objednané dárky se líbily.
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Zákaznice nepíše pravdu.
A hodnocením tak zbytečně poškozuje naši práci.
Chápeme, že se jí nelíbí, pokud nedostane nějaké objednaná zboží z důvodu vyprodání a nezajistitelnosti u výrobce.
Ale na konci listopadu, v době realizace objednávky, je to u zboží, jakým je kalendář, snad pochopitelné a omluvitelné.
Hezký příklad a demonstrace toho, proč je hodnocení na Heureka často nekorektní vůči provozovatelům e-shopů.
Zákaznice nepochopila nebo nevěnovala pozornost informacím, jaké zboží je a jaké není skladem a zcela mylně se domnívala,
že dvě, později nedodané položky, jsou skladem. Nebyly, což je možné historií skladového pohybu zboží doložit.
Jakmile jsme získali informaci o nedostupnosti od výrobce, bylo zboží z e-shopu staženo.
VŠEM NAKUPUJÍCÍM V E-SHOPECH (OBECNĚ) TEDY V RÁMCI OSVĚTY:
Buďte, prosíme trochu velkorysejší a zachovejte si i dávku sebereflexe.
Ne vždy, když není vše podle Vašich představ musí být e-shop nedoporučení hodný a zodpovědný za to, že nejste spokojeni podle Vašich představ. Někdy prostě nastávají okolnosti, které prodejci a provozovatelé v e-shopech prostě neovlivní.
Svou (negativní) recenzí můžete ovlivnit práci mnoha lidí, kteří se maximálně snaží uspokojovat Vaše požadavky.
Znehodnocovat tuto práci, jenom proto, že nedostanete třeba (přechodně) vyprodané zboží není adekvátní ohodnocení celkové práce e-shopu.
Děkujeme.
CurePink tým
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Doporučuji, vše proběhlo v pořádku.
Dobrý den, děkujeme za recenzi podporu naší práce.
Díky lidem, kteří nedokážou nebo nechtějí pochopit, že se zboží ve skladech e-shopu nebo u zahraničního výrobce
(obzvlášť před Vánocemi) může vyprodat, se sešlo v poslední době několik a z 97% nám kleslo hodnocení pod 90%.
Všechna negativní hodnocení se nám generují z objednávek na vyprodané zboží.....
Služby a práci kolem e-shopu a prodeje máme kladně hodnocené, ale zajistit, aby se nevyprodaly žádané, populární a kvalitní produkty za dobré ceny (mnohdy nejnižší na trhu), skutečně nedokážeme. Zájem o naše výrobky nás těší.
Takže kladné hodnocení je příjemnou pomocí. Díky ještě jednou.
Tým zákaznické podpory e-shopu
Velmi spokojena
Rychlý, pohodlný nákup, rychlá dodávka
Narazila jsem na tento e-shop náhodou, když jsem hledala dárek pro kamarádku a předčil moje očekávání. Našla jsem velice originální dárky, které jsem jinde neviděla. Cena byla taky v pohodě a když jsem zjistila, že je možnost osobního vyzvednutí v Ostravě, výběr byl už jasný. Objednávka byla připravena hned druhý pracovní den. Slečna, co mi zásilku předávala byla velice ochotná, milá a usměvavá, určitě mi tento nákup zlepšil den. Takže nákup v Curepink určitě doporučuji.
Spokojenost dárek udělal radost.
Super, rychle, vporadku
Vážená paní Kornasová.
S otevírací dobou v našem skladu jste se mohla seznámit PŘEDEM, než jste objednávku realizovala.
Nejsme obchod s otevírací dobou do 18.00 hodin nebo hypermarket s otevírací dobou dokonce do 21.00.
Zboží vydává expediční sklad našeho velkoobchodu.
Na Vaši žádost jsme Vám objednávku na zboží 19.12.2019 stornovali,
přestože se Vámi osobní odběr dal 19. prosince nebo 20. prosince zrealizovat.
Věc komunikace jsme si telefonicky vysvětlili.
V prvním emailu jsme Vám reagovali na žádost storna s vysvětlením, jak chápat informace v automatickém emailu.
Druhý email vnímám jako uvedení Vámi napsaných (a ne zcela skutečnosti odpovídajících) argumentů na pravou míru.
Podstatné je, že s Vámi bylo komunikováno. A obsah tedy fakta.
Hodnotit formu, pokud nebyl překročen rámec slušného chování (což nebyl) asi není o kvalitě nebo nekvalitě služeb e-shopu.
Bohužel nemohu za Váš subjektivní pocit, jak jste napsaná fakta a argumenty (ne)přijala.
Nabízí se otázka, zda je toto důvod deklarovat nás jako nedoporučeníhodný obchod.
Obzvlášť, pokud jste s námi měla již v minulosti bezproblémový kontakt.
Akorát se tak znehodnocuje ve veřejném prostoru naše práce a snaha zajistit lidem široké spektrum zboží a přijatelné ceny.
David Štift ředitel společnosti